Monday, April 12, 2010

Äntligen en spelplats!

Idag kom vi alla tillbaka efter ett skönt påsklov. Vi var nog alla lite ur fas och arbetet var kanske lite ofokuserat idag. Vi tränade i alla fall en del på ett nytt arrangemang på vår lilla operainsats. Det gick väl sådär får jag säga, Svante gav oss verkligen någonting att bita i. Men det kommer bli jättebra i slutändan.

Jag visade idag Kelly en liten skiss på en ny kostymidé och den mottogs med glädje. Det känns bra, för det blir nog lättare att genomföra än den första idén.

Just nu sitter jag och lyssnar på låten Rent och blir inspirerad till att skriva om texten till en domarlåt. Det skulle bli coolt. Jag ska höra med domartrion och se vad de tycker.


Efter skolan var vi och tittade på teatern vi ska spela på, Teter Bristol i Sundbyberg! Det var en jättefin lokal, och jag tror alla som var där kan hålla med om det. Vi känner oss supernöjda.

Heja SoT!!

Kram från Felicia

No comments:

Post a Comment